fredag 27 februari 2009

"Blom-knappen"


Idag har jag lärt mig något nytt! Sedan jag började med den här bloggen har jag kämpat & kämpat för att kunna få bra närbilder på fotona som jag tar, men utan bra nog resultat. Igår kväll sa jag till min sambo att denna usla kameran kunde man ju inte ha....har du tryckt in "blom-knappen" sa han då. Jag som har vändit & vridit på kameran i flera veckor och så var det löst med "blom-knappen".....:D
Gissa om ni kommer att få se många närbilder nu, har sprungit runt & fotat hela dagen!!!! Här bilder på Majas fina tunika som hon ska ha till våren...ser ni broderiet (= blom-knappen) :D
Trevlig helg!
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Så skoj att du tittade in hos mig och lämnade ett litet avtryck, uppskattas:)

    Visst är det roligt att blogga! Självklart får vi hjälpas åt om vi kör fast:)

    Vilken söt blus!

    Ha en fortsatt trevlig helg!!

    Mvh Johanna Vit Romantik

    SvaraRadera