tisdag 2 februari 2010

sakta men säkert





...... börjar vi få dit de sista detaljerna i hallen. Att sätta upp tavlor och sy kuddar är ju roligast, men varför ska det vara så svårt att få till de där sista listerna? Idag har i alla fall jag fått hjälp av min lille kille att måla många små träpluggar som ska täcka skruvhålen i trappen. Det tog bara en timme och så har jag dragit på det så länge....men nu är jag väldigt nöjd :0)
Vad tror ni jag har för tankar om kuddarna i träsoffan *ler* ? Just det...pastell, pastell, pastell....efter skidresan!!!
Tack för alla goa kommentarer ni skriver, jag blir alldeles varm i hjärtat KRAM ÅSA

3 kommentarer:

  1. Åh jag gillar din soffa..Har fått för mig att jag skulle vilja ha en kökssoffa men min sambo tror inte att det går..Vi får väl se hur det blir...Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar rödvitt, det har jag fortfarnde i köket. Fast visst hör pasteller till våren :)
    Härligt med en skidresa på kommande!

    Håller med: förstår inte varför de små detaljerna till sist tar så länge att få klara??

    Ha det bra!
    A-C

    SvaraRadera
  3. Lister...ja du, sonen frågade åter igen för ett tag sedan om han inte skulle få några plankor i taket=lister :o)Ska påpekas att det var sisådär 1 år sedan vi tapetserade om hans rum!! Ja, ja livet går inte under! Jättefint ni fått till det i hallen :o)Jag försöker samla kraft och ork för att måla om ett vitrinskåp...men just nu är det kurering som gäller, har både bihålsinflamation och feber. Ha en bra dag! KRAM Lin

    SvaraRadera