fredag 16 oktober 2009

I´m back!!!

Nu är jag äntligen tillbaka i verkligheten.... i drömmarna & tankarna har jag varit med hela tiden. Oj vad mycket nya ideer man kommer på medan man sitter i timmar med en liten sovandes i famnen :0)

En av alla dessa ideer var en omöblering i den lilla hallen på ovanvåningen. Den ligger mellan barnens rum och har aldrig riktigt använts. Bakom draperiet ligger alla spel & pussel i en enda röra, men det slipper vi ju att se...draperi är bra *hihi*

Och det blev klart godkänt av barnen. Dottern & hennes kompis sitter redan och ritar där!! Nu väntar bara....PIFFET!!
Imorgon visar jag en annan av mina nya ideer ...
Jättekram åsa


6 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vilket fint skrivbord!

    Ser fram emot att få se piffet, hihi!

    Ha en trevlig helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar en fortsatt skön helg..Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh piffet ser jag fram emot:-) Skrivbordet var kanonfint! Ha en fin lördag, kraam Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!

    Fin blogg och vad roligt med en Malmöbo ;) Var på andra sidan stan bor du?

    Ha en riktigt skön söndag! Det ska vi ha, med våra snoriga näsor....

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Hej! Roligt att du hittade min blogg. Du har en väldigt fin blogg tycker jag med många vackra foton.
    Jag återkommer gärna hit!
    annika

    SvaraRadera
  6. Åh, ett sådan skrivbord skulle jag vilja ha till vår dotter. Hon har ett jätte stort skrivbord nu som tar sådan plats.
    Kram

    SvaraRadera