söndag 18 oktober 2009

Vit harmoni....


Go kväll i stugorna!
Visst blev det en härlig skillnad efter att jag provmålat en av trälisterna i köket. Min sambo var lite skeptisk innan och därför fick jag börja med den minsta listen inne i hörnan...men vi blev supernöjda båda två så nu ska det slipas & målas....och letas nya handtag. Visar er igen då det är klart!
Imorgon får jag min första pärlspont i huset uppsatt. Vad kära J inte vet är att det inte är den sista :0)
Njut av en ny vecka!!!!
Kram åsa

8 kommentarer:

  1. Ja det blev en skillnad..Undrar vad det blir för handtag tro?
    Kram o godnatt

    SvaraRadera
  2. Jag tror att han kommer bli nöjd när det är klart.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack för titten hos mig...vad glad jag blev. Vilken fin blogg du har! Visst är det fint med pärlspont...Det skulle jag kunna ha i hela huset! Välkommen tillbaka till mig! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Tänk vad mycket det lilla kan göra!! Härligt! Vi har liknande kök och nu blir det till att måla list här med! (fast våran sitter liksom bak på väggen) Tack för inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad det blev! Snyggt!
    Ibland gäller det att portionera ut projekten man vill ha gjort!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, man behöver väl inte berätta allt på en gång heller ;)
    Kommer bli supersnyggt i köket!

    SvaraRadera
  7. Det blev otrolig skillnad med vit list:) Spännande att se vad du hittar för handtag till skåpen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Hej Åsa!
    Vilken skillnad det kommer o bli, det ser man redan efter att bara en list är målad:)
    Snyggt med nya handtag oxå!

    Vad härligt med pärlspont!! Det kan man aldrig ha för mycket av tycker jag;)

    Ha en bra dag!

    kram Jenny

    SvaraRadera