tisdag 29 december 2009

vart tog tiden vägen?


God Fortsättning på er alla !!!!


Hoppas ni har haft en riktigt skön & mysig julhelg. Det har vi haft, mys med familjen i massor, inga tider att passa, bara härliga promenader, filmmys i soffan och besök av släkt o vänner.


Men var tog tiden innan vägen? Jag som har knäppt en massa foton på vårt julpyntade hem, julaftons dukningen & inslagna paket....ja men längre än så kom jag inte och nu är det ju inte så kul att visa julpynt längre. Nu vill jag ha in tulpaner och solens strålar i massor.



Idag visar jag lite bilder från våran "nya" hall. Oj vad vi har spacklat o målat, men nu är den nästan klar. En helspegel ska införskaffas, lite nya lister och lite annat smått, men annars är vi färdiga och vi är så nöjda.

Vårt första vita lantliga rum :0)


fler bilder kommer.....
Ha en riktigt härlig dag
KRAM ÅSA

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig Hall..
    Nu önskar jag dig ett fint slut och ett riktigt Gott nytt År..kram susanne

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blivit i er hall!
    Antar att du har tillbringat tid med familjen och nära och kära istället för att blogga!?! Precis som det ska vara!:) Men det är kul att du är tillbaka.
    Kramar

    SvaraRadera