onsdag 20 januari 2010

hall-detalj




Hej!
Nu vill jag ha in pastell i mitt hem.....fler som känner igen sig?
Så skönt med den vita basen då man sen bara kan ändra färgskala som här med ett par sjalar på hatthyllan. Idag har jag spikat upp ett par småtavlor på andra sidan hallen, som jag visar nästa gång.
Hatthyllan och skohyllan från Ikea har vi haft i många år men de var tidigare i mörk träfärg, även dem fick i renoveringen ett par penselstrykningar!!
Någon snäll måste ha läst min önskan tidigare om snö för nu snöar det lite varje dag..... härligt :0)
kram åsa



Tillägg: Jag som inte är så fotokunnig och leker "proffsfotograf" med min lilla kompaktkamera har tryckt så mycket på alla inställningsknappar så nu blir alla bilder så gula. Någon som kan hjälpa mig att hitta tillbaka igen *ler* ?

4 kommentarer:

  1. Fin hall! Visst blir man sugen på lite vårfärger nu.... Ha en bra dag! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kanonfin hall vännen!:-)) Ha en fin em och kväll, stor kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Fint det blivit i er hall! Det är ju det som är så bra med en vit bas, man kan förändra med små medel!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag läser nu om att det skett ett mirakel... tack och lov... ja livet kan svänga så snabbt... hu.. Man blir lite extra rädd om de man har runt omkring sig och själva vardagen!
    Sååå underbar tapet!!!! Den vill jag också ha!!!
    Önskar så att jag kunde hjälpa dig med kamerainställningen... ska fråga dottern imorgon om hon vet.. Men det ser ju så fint ut ändå! Härligt när man kan göra om gamla möbler till nytt! Kanonfint!
    Kram och godnatt!

    SvaraRadera