torsdag 6 augusti 2009

En måbra-blogg


Hej alla goa & glada!
Nu har jag funderat så det knakar vad gäller bloggandet och jag kommer att fortsätta så länge det får mig att må gott.
Som jag säkert nämnt tidigare så är jag en stor Drömmare som har lite svårt för att få tummarna loss, bloggen hjälper mig faktiskt att skapa lite i verkligheten och inte bara i huvudet !!!!
Jag har en stor tendens till att bara gå runt och flytta på saker här hemma...vilket gör det fint i ett nytt hörn och mindre fint i den hörnan där jag precis snodde saker ifrån.
Mitt nya mål är att inreda ett rum i taget och göra det färdigt så som jag vill ha det utifrån den budgeten vi har......sagt & gjort igår kväll blev det storröjning i tvättstugan och nu ska piffet fixas....härligt med ett städat rum i huset....har öppnat dörren dit in flera gånger idag bara för att njuta!!!!
Min "nya" blogg kommer att handla om sådant som får mig att må bra....inredning kommer att ta en stor del, men även vardagliga händelser med min familj, tankar & drömmar, natur och lite gott att äta (dröjer kanske lite eftersom jag & mannen just nu är på Gi-diet och jag är så sugen på choklad att jag skulle kunna sätta mig på cykel till Ica Maxi NU!!!!)
Tack för peppande kommentarer! Vi ses snart igen.
Kram åsa

4 kommentarer:

  1. Hej..Har aldrig varit här hos dig,vad jag vet..Men tyckte det var så lustigt att läsa detta inlägg..Tänkte va! har jag skrivit här..Kände igen mig så väl..Skönt att veta att det inte bara är jag..som är lite som du just beskriver..Skall nu titta runt lite hos dig..Susanne i fare

    SvaraRadera
  2. Det blir nog bra för oss läsare ;)
    Åååh så jag känner igen känslan att ha storstädat ett rum! Tyvärr är ju då oftast resten av huset ett kaos och det är ju inte så långvarigt med nystädat, men ändå!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Första gången jag kikar in hos dig vilken jättefin och mysig blogg du har och vackra foton! Kram från Maria

    SvaraRadera