lördag 15 augusti 2009

Vem vinner kampen om soffan?



I våras fyndade jag en kökssoffa på loppis för 50 kronor!!!! Den var då målad i grönt och min tanke var att den skulle målas vit och få stå på våran veranda...precis vad jag önskat mig sen vi flyttade hit.
Men när nu projekt hall är igång så har nya planer dykt upp...för mig i alla fall :0)
Den kommer ju att bli så fin under trappen och kuddarna & korgen som ska stå under har jag såklart redan sett ut......
Men, den lösningen var ju inte lika populär hos mannen i familjen & gissa vad han gjorde...han körde snabbt till affären och handlade vit färg anpassad för utemiljö.....som att det skulle hindra mig *fniss*.

Vem tror ni vinner kampen????? Fortsättningen följer......

Ha en skön lördagkväll alla vänner & tack för att ni tittar in hos mig...det gör mig så glad!!!!

Kram åsa

4 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Till din man: Sorry, Åsa vinner den här kampen;)

    Soffan kommer bli jättefin under er trapp, stå på dig*fniss*

    Ha en jättebra söndag,
    kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej..Skrattar gott;) Ja den kampen vinner du nog med stor marginal..Stå på dig..Kram

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att soffan blir jättefin i er nyfixade hall!
    Tror maken att lite ute-färg får dig på andra tankar ;)

    Du får visa bilder sen på hallen (med soffan).
    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Lätt match! Grattis tjejen! :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera