lördag 8 augusti 2009

Hur är det med ögonmåttet, älskling?

Hihi måste bara vissa er!!!
Bad min sambo att köpa tio små buxbomar som fattades till vår nygjorda rabatt, ní vet den som ska ha en låg buxbomhäck som kant.....Ifrån plantskolan ringde han och sa att det inte fanns exakt så små som vi köpt tidigare men dessa var nog bara aningen större....skulle nog inte bli så stor skillnad enligt honom.....ja, resultatet ser ni ju själv ovan :0)

gamla zinkhinkar tycker jag är en vacker dekoration i trädgården

Njut av solen idag!!
Kram åsa

6 kommentarer:

  1. Haaahaaaha! Den var bra! :D
    Nääädå ingen kommer märka nån skillnad ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Hihi, hälsa sambon o tacka för ett gott skratt;)

    Ha en jättebra kommande vecka,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! Vad roligt att du hittade till mig så jag kunde hitta din härliga blogg. Den besöker jag gärna igen. Härligt ögonmått din make har :) Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ha, ha...ja det var väl inget vidare med det ögonmåttet *fniss*
    Första dan på jobbet efter semestern så jag börjar med en mjukstart ;)
    Ha det gott Åsa!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är dom roliga!! hi,Hi känner igen det! Du har så fint o hemtrevligt! Jättefint med zinkhinkar i trädgårn också! Kram Therese

    SvaraRadera