söndag 23 augusti 2009

Ett år till !!!!!

Idag har jag precis ett år kvar av min mammaledighet..........

......och det är så underbart !!!!!

Hej alla!
Har varit på mitt jobb i veckan och förlängt min ledighet och det känns så härligt skönt.
Jag brinner verkligen för mitt arbete (för er som inte vet arbetar jag på en skola för barn med autism) och jag blir lika sugen på att hoppa in i barngruppen varje gång jag hälsar på...
men tiden med mina egna barn är allt för mig och jag är så tacksam över att jag får tilbringa så mycket tid med dem.
Och nu har vi ännu ett förväntansfullt år framför oss som vi kan göra precis vad vi vill med....
Var rädda om er
kram åsa


3 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vad härligt att du har ett helt år kvar av mammaledigheten! Passa på att njuta av varje stund:)

    Vilka vackra blombilder, är det kärleksört?

    Ha en jättebra kommande vecka goa du!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Åååh lyckliga du!!
    Njut nu till fullo av den tiden, även om inte alla dagar är så lätta så finns det alltid guldkorn.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du ska vara hemma ett helt år till, blir lite avis faktiskt:-). Fina blombilder! Ha en finfin dag, kram Sofia

    SvaraRadera