måndag 24 augusti 2009

måste bara prova :0)



Sambon på jobbet och jag måste bara prova........ah, det här måste han ju bara gå med på!!!!
Trappen är nu målad i ett lager grundfärg och ett lager med riktiga färgen, så det återstår ju minst en strykning till + att spont ska upp på väggarna och trappstegen som ska byggas in....men idag kunde jag inte vänta längre..har haft bilden på soffan & dess piff i mitt huvud nu så länge att jag bara var tvungen att testa. Kudden är inte ens sydd ännu, la bara tyget över...men blir precis som jag vill ha det. Nu återstår att se vad kära mannen säger ikväll, ska soffan få stanna inne :0)
kram åsa

7 kommentarer:

  1. Hihi, det brukar nog oftast bli som kvinnan i huset vill ;)
    Ser väldans fint ut så här långt!!

    SvaraRadera
  2. Klart han kommer köpa det där fina med hull och hår:-) Ska tänka på dig, hihi. Kraam Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Såklart soffan ska stå där, passar superduper där:)
    Det kommer mannen din oxå se, hihi!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  4. haha du gör som jag fixar lite snabbt en prototyp för att "han" ska förstå hur fiint det kommer att bli!! :)

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa!
    Klart soffan ska stå där!
    Passade perfekt ;) Jättefint!

    Ha'de!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Det ser ju jättefint ut, inte tänker han väl släpa ut soffan igen ?

    Grattis i förskott då, Lavendel och aprikoskakan blev god, kan rekommenderas!

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera